واتر پروف بتن Admix Water Proofer

نوشته شده توسط Super User on . Posted in چسب های ساختمانی،گروت ها،مواد آب بندی

 

لزوم کاربرد

برای تولید بتن‌های نفوذناپذیر در مقابل رطوبت و حمله شیمیایی سولفاتها و کلرورها و همچنین در سازه‌های آبی از قبیل مخازن آب، سدها، استخرها و کانالها استفاده از  Admix Water Proofer  لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

شرح

نوع مایع این ماده با تأثیری که بر روی سیمان می‌گذارد و آن را به طور یکنواخت در بتن پخش می‌گرداند باعث به وجود آمدن بتنی یکنواخت، همگن و چگال می‌شود می‌شود که در برابر نفوذ رطوبت و حمله شیمیایی سولفات‌ها و کلرورها بسیار مقاوم است. این ماده با خاصیت اثرگذاری که بر روی سیمان می گذارد خلل و فرج ناشی از انقباض ناشی از تبخیر آب در بتن را به حداقل می‌رساند.

در حالت کلی برای واترپروف کردن بتن باید تراکم بتن و عمل آوردی نیز به نحوه مطلوب انجام گردد.

واترپروف کردن کامل بتن به عوامل زیادی از جمله دانه بندی سنگدانه ها، مقدار سیمان، مقدار و نوع مواد پوزولانی، نحوه درست تراکم بتن، عمل آوری بعد اجرا و از همه مهمتر نسبت است. استفاده از مواد افزودنی شیمیایی بتن به عنوان جزء جدایی ناپذیر بتن‌های نفوذناپذیر الزامی و حتمی است. گرچه برای نفوذ ناپذیری مطمئن و کامل استفاده از پوزولانها مخصوصاً میکروسیلیس به عنوان دوده سیلیسی به صورت آمورف (غیر کریستاله) در کنار فوق‌روان کننده‌های بتن لازم و ضروری است با این حال با استفاده از این ماده به عنوان واترپروف بتن با تأثیری که بر روی ذرات سیمان و خاصیت پراکندگی آنها و کم کردن حتی الامکان خلل و فرج ریزمیکروسکوپی ناشی از تبخیر اب درون بتن می‌نماید باعث یکنواختی و همگنی بتن گردیده و بتن را تا حد مناسبی نفوذناپذیر می‌نماید.

 

مزيت ها

•تولید بتن‌های فشرده و با دوام و نفوذ ناپذیر

•کاهش آب مصرفی و افزایش مقاومت بتن

•پخش یکدست سیمان و جلوگیری از ترک خوردگ

 

مقدار مصرف

میزان دقیق، مصرف بستگی به طرح اختلاط بتن و اهمیت پروژه دارد با این حال بین 0/7 الی 2 درصد وزن سیمان پیشنهاد می‌گردد.

طريقه مصرف

مقدار تعیین شده از Admix water proofer را در هنگام ساخت بتن به آن اضافه کنید. اجازه دهید هم خوردن 2 تا 3 دقیقه ادامه یابد.

مشخصات فني

حالت فیزیکی: مایع

رنگ: بدون رنگ 

وزن مخصوص: 0/02 ± 1/11

10/58 ± 0/5 : ph

یون کلر: ندارد

 

بسته بندي و شرايط نگهداري

در ظروف 20 و 220 کیلوگرمی به دور از تابش مستقیم نور خورشید و در محیط مسقف تا یکسال.

 

 

Running sportsFragment x Air Jordan 1 Retro High OG Black/Sport Blue-White
UA-53860587-6